درمان کلیه و GFR 10 تا پزشکی در زمان دیالیز
نوشته شده توسط : sjzhospitalrenal

درمان کلیه و GFR 10 تا پزشکی در زمان دیالیز

درمان کلیه و 10 با GFR پزشکی در زمان بیماری کلیوی DiálisisTratar و GFR 10 با دارو به جای دیالیز؟ اگر چنین است، شما می توانید این متن را به یادگیری اطلاعات مفید ترین به عنوان خوانده شده. برای مشاوره شخصی، دکتر ما را آنلاین ببینید برای دریافت کمک رایگان حرفه ای است.

در بیمارستان در بیماری های کلیه Shijiazhuang، نفرولوژیست به رسمیت شناخته شده ملت درمان طبیعی جایگزین برای نارسایی کلیه را توسعه داده اند و مدیریت GFR 10. آن را به عنوان درمان بالا هفت TCM شناخته شده است.

روش های خاص موجود در این درمان میکرو چینی Osmotherapy پزشکی، حمام پا، درمان با حمام کامل، فتیلهگذاری، چرخه انما درمان و طب گیاهی چینی دهان. بر اساس تشخیص دقیق از وضعیت بیماری وی، یک یا چند روش انتخاب می شوند به شکل طرح درمان جامع است.

چگونه می توان از روش های درمانی بالا هفت TCM کار برای درمان بیماری کلیه و GFR 10؟

اول، حذف استاز خون. بیماران با نارسایی کلیه را به سطح بالایی از سموم و مواد زائد در بدن، به طوری روش مانند چرخه انما درمان، فتیلهگذاری حمام درمانی می تواند انتخابی برای حذف مواد مضر از بدن است.

در مرحله دوم، تعمیر آسیب دیده سلول های کلیه خود را تا حد زیادی بهبود عملکرد کلیه است. با یک محیط داخلی تمیز، درمان ها مانند پزشکی میکرو چینی Osmotherapy و پزشکی گیاه چینی به صورت خوراکی (به عنوان مای کانگ جی) را می توان برای حفظ و ارتقاء کلیه ظرفیت باقی مانده استفاده می شود.

در حالی که سطح GFR می توان به 15 افزایش یافته و یا حتی بالا، بیماران نارسایی کلیه تحت دیالیز می توانید به دور بماند و به یک زندگی عادی طولانی، با کلیه خود را دارند. از سوی دیگر، امید به زندگی تا حد زیادی گسترش می توان انتظار داشت.

بنابراین، اگر شما یا کسی که می شناسید از نارسایی کلیه و GFR 10 رنج می برند، آن را به در نظر گرفتن پذیرش از بهترین روش های درمانی هفت TCM در اسرع وقت به منظور جلوگیری از دیالیز پیشنهاد شد. اگر شما هنوز هم این بیماری مشکل کلیه داشته باشد، شما می توانید ایمیل به sjzhospitalrenal@hotmail.com ارسال و یا ترک پیام به ما، دکتر ما می تواند به شما کمک کند با همه چیز.





:: بازدید از این مطلب : 285
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 27 شهريور 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: